pondělí 6. dubna 2015

Stojan na náušnice

Tak ve špercích již pořádek mám díky skvělému organizéru - organizér na šperky a tak jsem si řekla, že by to chtělo nějakým způsobem uspořádat i náušnice. Šperkovnice je hezká věc, ale vše se tam prostě nevejde.


Jistě to též znáte, desítky náušnic ve šperkovnici, krabičkách, různě položené, támhle jedny v koupelně a druhé na stolku a že se ty maličké opravdu špatně hledají.

Proto jsem si objednala z nákupní galerie postovnezdarma.cz stojánek na 24 párů náušnic. Lze objednat i varianta na 36 párů náušnic, ovšem ten je spíše na menší náušnice a větší je pak překrývají. Já mám ráda v náušnicích pestrost a mám tedy různé velikosti, proto jsem zvolila první variantu.
















Stojánek je vyrobený z černého plastu. Díky svému naklonění se náušnice nepřekrývají a lze je i lépe vyjmout a opět uložit.Rozměry stojánku jsou – 19,5 x 12,5 cm. Mezery jsou od sebe dostatečně daleko, takže se dobře vešly nejen malé "pecky", ale i větší náušnice z fimo hmoty. 






Vložení a vyndání jde snadno, stojánek hezky drží a není problém tedy vyndat malé náušnice ze zadní strany překryté většími. Stojánek ani nezabere moc místa, takže se snadno uloží na poličku či do skřínky. Byla jsem mile překvapena, že je možné dlouhé náušnice jen zaháknout do dírek a není třeba je připevňovat zavíráním, nevypadnou.


















Stojan byl pečlivě zabalen a jak můžete vidět na fotografii, došel v naprostém pořádku a opět bleskovou rychlostí, za 3 dny :)


Se stojánkem jsem nadmíru spokojena, našla v něm místo většina mích náušnic, které teď nemusím hledat a složitě párovat. Mohu jej vřele doporučit, jistě budete spokojeni i vy.

Více informací o stojánku najdete zde - Stojánek na 24 párů náušnic

1 komentář:

  1. do dnes plně vytížen, v perfektním stavu a stále mohu doporučit,úžasný pomocník :)

    OdpovědětVymazat