neděle 19. dubna 2015

Kapesní monokulární dalekohled

Když se konečně oteplilo, je na čase vyměnit sezení u televize za procházky a výlety do přírody. A co sebou? No přeci dalekohled, aby jsme se mohli porozhlédnout po kraji :)


Ať se již touláme v přírodě nebo se vydáváme na túry, dalekohled se nám jistě neztratí. Ovšem klasický dalekohled dokáže zabrat dost místa, proto jsem si pořídila monokulární dalekohled. Je v krásné stříbrno-černé barvě. Délka je 10,5 cm, průměr objektivu 2,1 cm a průměr čoček 1,2 cm. Je krásně lehoučký,  Vybrala jsem zvětšení 15 - 55 x a myslím, že jsem vybrala dobře.


A jelikož je venku krásně, proč nevyrazit do přírody hned. Vydala jsem se tedy do místní obory, kde jsem využila dalekohledu mnohokrát. Potkala jsem několik srnek a divokých prasat s mladými prasátky s dalekohledem jsem si je mohla krásně prohlédnout. Cesta byla hezky do kopce a na samém konci mě čekala příjemná podívaná. Všude kolem mě nádherná příroda. Dalekohled jsem měla v kapse a vůbec tedy nepřekážel. Zaostření či přiblížení je jednoduché a obraz krásně čistý, postačí jen pootočení.



A jelikož k dalekohledu přišlo i černé pouzdro uzavíratelné na suchý zip, žlutý jemný hadřík na očištění a černý řemínek na ruku, dala jsem jej do pouzdra a byl v bezpečí :)


Dalekohled pochází z nákupní galerie postovnezdarma.cz. Rychlost byla blesková, během pár dní jsem měla balíček doma. Vše bylo v krabičce a ještě v bublinkové obálce. Výběru rozhodně nelituji, a mohu dalekohled vřele doporučit.

Více informací naleznete zde - Kapesní monokulární dalekohled

Žádné komentáře:

Okomentovat