neděle 6. září 2015

Zebrované dámské hodinky

Čas, přítel i nepřítel nás všech. Přijít pozdě na schůzku o "akademickou čtvrthodinku" však nemusí být vždy tolerováno. Tak nasaďme hodinky a pojďme přijít včas.


Dnes bych vám ráda ukázala jedny moc hezké hodinky, které mne zaujaly na webu postovnezdarma.cz. Doručeny byly jako vždy rychle.

U hodinek je uveden jako materiál chirurgická ocel, nemám je tak dlouho abych to mohla potvrdit, či vyvrátit, proto budu prodejci věřit :) Hodinky jsou bílé s černými pruhy (nebo černé s bílými? :D kdo ví, můžeme proužky spočítat jako Marty, zebra z filmu Madagaskar). Ciferník je ulatý a má průměr cca 4 cm. Velmi mne zaujaly ručičky, krásně ladí k pruhovanému pásku.Číslice na cifermíku jsou též velmi zajímavé. Pásek má délku cca 24,5 cm. Je jemný a příjemný na dotek ruky. Hodinky jsou lehké (prodejce uvádí 35 g) a na ruce je skoro necítíte.




Hodinky jsou vhodné pro všední nošení a svou barevnou kombinací se hodí k velké spoustě oblečení.


Více informací naleznete zde: zebrované hodinky

1 komentář:

  1. Tak ty vypadají parádně! Nějaké takové hodinky bych si možná i dokázala představit nosit. I když je pravda, že já jsem spíš na méně nápadné designy. Já třeba nejraději nosím jedny hodinky od Armani, které mám doma. Klasické stříbrné se světlým ciferníkem. Hodí se prakticky ke všemu. :)

    OdpovědětVymazat