sobota 12. září 2015

Malá magnetická tabule na vzkazy

Udělej tohle, udělej tamto, nezapomeň vyřídit tohle a tamto, kup to a to,... až jde hlava z toho všeho kolem. Všude samé lístečky a stejně na něco zapomeneme.



Jak zapomínání omezit? Tohle mě trápí už věky. Vím, že mám koupit 3 věci, ale najdu lístek jen s jednou nebo dvěma. Proto jsem si objednala magnetickou tabulku. Snadno se připne magnetem na ledničku a poté jen zapíšeme vše co nechceme zapomenout fixem a případně mažeme houbičkou, umístěnou na víčku. Na výběr byly barvy modrá a červená.
















Tabule je o rozměrech cca 15 x 10,5 cm. Plocha je bílá s barevnými částmi (horní pruh a držák/víčko fixu).

Tabule byla objednána z nákupní galerie  postovnezdarma.cz. S tabulkou jsem spokojena, na lednici drží perfektně, nyní již na nic nezapomenu :)




Více informací naleznete zde: Malá magnetická tabule na vzkazy

1 komentář:

  1. jediné co mi vadí je, že se fix vypíše velmi rychle, je malý a napíše se s ním jen pár poznámek a konec :( tabule vydrží, jen fix musíte dodat jiný

    OdpovědětVymazat