neděle 23. srpna 2015

Kuchyňská zástěra

Vaření, pečení, grilování,... pro většinu z nás jsou toto velmi oblíbené aktivity. Ale jak si nezašpinit oblečení? Nejlépe zástěrou. A proč ne nějakou hezkou :)



Dnes bych vám ráda ukázala novou zástěru, kterou jsem objednala z nákupní galerie postovnezdarma.cz. Zástěra přišla bleskově, během 3 dnů, dobře zabalená.




Zástěra je vyrobena z polyesteru o rozměrech asi 80,5 x 68 cm. Bylo možné vybrat si z barev hnědá, růžová a fialová. Mojí oblíbenou barvou je růžová, proto jsem zvolila tuto barvu. Volby nelituji, je to opravdu nádherná růžová. Na zástěře je potisk pejsků.








Byla jsem velmi překvapena provedením. Jak můžete vidět na fotografiích, zástěra má otvory na hlavu a ruce, oproti klasickým zástěrám je toto velmi dobré, protože se vám nemůže rozvázat a spadnout. Jediné co mě na zástěře zaskočilo bylo zavázání přes tělo, je vhodnější pro štíhlejší osoby, silnější člověk, jako já zástěru zaváže velmi stěží, ale i tak je možné to zvládnout.


Se zástěrou jsem spokojena a její design mě velmi těší :)



Více informací naleznete zde: kuchyňská zástěra

1 komentář:

  1. Moc zajímavá kuchyňská zástěra . Akorát bych takovouto zástěru koupila maximálně tak dceři, nebo pro mne při vaření s dcerkou. Jinak mi to osobně přijde na dospělou paní trochu zvláštní :-) Ale vůbec to nemyslím ve zlém! Moc vám to v ní sluší.

    OdpovědětVymazat