pondělí 6. července 2015

Termotaška na svačinu

Horka jsou tu a naprosto šílená. Přenášet některé potraviny je teď nemožné. Riskovat zkažení a rychlé vyhození?

Není ovšem vždy nutné.



Dnes bych vám ráda ukázala jednu krásnou termotašku, která mi v těchto vedrech pomáhá donést domů nákup a svačiny do práce :)


Termotaška je objednána z nákupní galerie – postovnezdarma.cz . Doručení bylo naprosto bleskové, za 3 dny jsem ji již měla doma. Je v krásné, světle zelené barvě. Materiál, z kterého je vyrobena, je polyester. Rozměry jsou cca 15 x 19 x 12 cm. Taška je uzavíratelná na zip a má praktické držadlo na přenešení či zavěšení. Lze složit a skladuje se tedy snadno.



Z nákupu jsem pohodlně donesla 3 balení chlazeného masa po cca 600g. Bezpečně jsem donesla i jogurty. Do této termotašky se věci velmi snadno skládají a dobře drží tvar. 




Vnitřní strana se mi zdála poněkud slabší a bála jsem se rychlého poškození, ale pletla jsem se. Přenesla jsem již spoustu věcí a i s ostřejšími rohy o poškození není žádné.




Dokonce lze i velmi snadno čistit, postačí vlhký hadřík.

Tašku jistě využijete i jinak než jen na nákupy či svačiny do práce. Lze ji sebou vzít i na piknik či výlet. Mohu vám ji vřele doporučit.



Více informací zde: Termotaška na svačinu

1 komentář:

  1. využita nesčetněkrát, velkým překvapením bylo snadné přenesení zakoupených 3 balení masa, dle mého názoru je toto velmi dobrý výrobek a rozhodně stojí za to jej mít po ruce :)

    OdpovědětVymazat