čtvrtek 16. července 2015

Plážová taška

Horka neustávají, právě naopak, valí na na nás opět tropy a tak co o volných chvílích? Nejlépe k vodě. Proto bych vám dnes ráda předvedla plážovou tašku, která usnadní přenesenéí všech potřebných věcí.


Ať už u moře nebo u rybníka, řeky či na koupališti, vždy potřebujeme (nebo alespoň většina z nás), spoustu věcí. Ručník či osušku, samozřejmě opalovací krém, protože sluníčko dokáže ublížit, žabky, nějakou svačinku, nápoj a spoustu dalších věcí. Já nemám batohy v oblibě, proto jsem šla cestou tašky.


Objednaná byla z nákupní galerie – postovnezdarma.cz. V průběhu týdne mi přišla krásná modro – šedá taška. Na obrázku vypadala spíš do bíla, tak jsem byla trochu nesvá, protože bílá se rychle zašpiní a zašedne, ale tím, že je taška světle šedá v kombinaci s modrou, vypadá hned zajímavěji. 


Taška je vyrobena z polyesteru, což při venkovním nošení oceníme, velice snadno se při zašpinění očistí. Je lehká a snadno se skladuje. Je uzavíratelná na zip. Za velkou výhodu považuji to, že taška má postranní kapsičku, do které se dají vložit různé drobnosti jako jsou například klíče, drobné na občerstvení atd. Kapsička je též uzavíratelná na zip.


Rozměry tašky jsou 49 x 37 x 11 cm. Je tedy dostatečně velká. Lze přenášet v ruce či zavěsit přes rameno. Popruhy jsou měkké a "neřežou" do ruky.



Více informací naleznete zde:  Plážová taška

1 komentář:

  1. Tašku jsem využila ve více případech a byla jsem velmi spokojena. Byla i velmi zatížená pro přenos věcí a popruhy ani při velkém zatížení neklouzaly z ramena ani "neřezaly", údržba velmi snadná a i přes ne moc opatrné zacházení je stále ve skvělé kondici a bude sloužit ještě velmi dlouho dobu. Taška je vhodná i pro běžné nošení a vypadá opravdu skvěle :)

    OdpovědětVymazat