neděle 31. května 2015

Prakrická outdoorová sada na vaření

Outdoorové aktivity jsou velmi populární a toto krásné počasí jim napomáhá :)



Výlety s rodinou či přáteli nás můžou dostat z denního stereotypu a nudy. Dalekohled na toulky jsem si již pořídila (recenzi naleznete zde) a jelikož je již opravdu krásně, rozhodla jsem se pořídit si pár věcí na vícedenní výlety. Proto bych vám dnes ráda ukázala outdoorovou sadu na vaření. Sada je opět z nákupní galerie – postovnezdarma.cz. Čekala jsem na ni sice déle, ale čekání se vyplatilo, sada je naprosto úchvatná.


Z pošty jsem si přinesla krabičku a po vybalení jsem nalezla malý balíček složených komponentů v praktickém obalu. Toto mne velice potěšilo, protože sada nezabere moc místa a dobře se přenese.


Sada obsahuje 1 x velký hrnec, 1 x pánev, 1 x lžíce, 1 x naběračka, 2 x plastová miska, 1 x špachtle, 1 x obal. Hrnec má rozměry 146 x 78 mm a pánev 158 x 37 mm. 


Hrnec i pánev má praktická držadla, která lze otočit, aby byly podél a nezabíraly moc místa nebo otočit k sobě a vytvořili tím držadlo, kterým udržíme nádobí u ohně a přitom v dostatečné vzdálenosti, abychom se nepopálili. Hrnec má praktickou pokličku. Sada lze použít pro 1 až 2 osoby. Sada je vyrobena z oxidu hlinitého a plastu. Výhodou je nepřilnavost, tudíž při vaření rýže se nepřichytává a lehkost, proto se snadno přenáší. Údržba je jednoduchá.


Tuto sadu mohu doporučit.



Více informací naleznete zde - Prakrická outdoorová sada na vaření 

Žádné komentáře:

Okomentovat