neděle 3. května 2015

Pilník na nehty s pouzdrem

Perfektně upravené nehty a jemné ruce jsou důležitou vizitkou žen. Proto je třeba o ruce pečovat. Dnes bych vám ráda ukázala skleněný pilník na nehty.


Ruce nestačí jen mazat krémem a nehty občas stříhat. Naše ruce jsou velmi namáhané a to denně. Proto je třeba používat vhodná mýdla, která nebudou pokožku vysušovat. Po každém mytí nezapomínejte ruce natřít vhodným krémem k vaší pokožce a povětrnostním podmínkám. Dále je třeba upravit nehty. Nehtovou kůžičku lze zjemnit oleji či krémy, případně lze použít peeling.

Pokud potřebujete zpevnit nehty,můžete se nechat inspirovat mým dřívějším blogem zde.

Pro zkrácení nehtu je vhodné použít nůžky či kleštičky. Co je ovšem velice důležité je volba vhodného pilníku! Existuje hned několik typů – papírové, kovové či skleněné. Vyzkoušela jsem spousty pilníků, většinou se mi podařilo jimi poškodit okolní kůži a nehty byly roztřepené. Skleněné pilníky jsou velmi chválené a tak jsem se rozhodla je vyzkoušet. Dají se koupit prakticky všude, ale mě nejvíc zaujaly skleněné pilníky v různých barvách a krásném, praktickém obalu z nákupní galerie postovnezdarma.cz.




















Pilník je oboustranný a pracuje se s ním velmi snadno. Nehty po použití nejsou roztřepené, a pokožka v okolí nehtů se nepoškodí. Obávala jsem se křehkosti, ovšem pilníky jsou pevné, v pouzdře se dají pohodlně nosit v kabelce a v případě potřeby je vyndat a použít. Skleněné pilníky lze použít i na umělé nehty a dají se snadno očistit a desinfikovat. Rozměry tohoto pilníku jsou 14 x 1,2 cm. Nákupní galerie dodává barvy - fialová, růžová, modrá a zelená. Jediná nevýhoda je, že barvu nelze zvolit, ale to zas tolik nevadí, protože všechny tyto barvy jsou zajímavé. Mě přišel pilník v růžové barvě, takže jsem byla velice potěšena :)

Více o produktu naleznete zde - Pilník na nehty s pouzdrem



Žádné komentáře:

Okomentovat