pondělí 26. ledna 2015

Večernice (Evenstar)

Arwen, překrásná dcera Elronda, Pána Roklinky, nazývaná svým lidem - Večernice, jejíž láska podporuje bojovníka Aragorna ve válce o Prsten, je nakonec postavena před strašlivou volbu - odplout do Zemí neumírajících s otcem a všemi ostatními elfy nebo zůstat s milovaným Aragornem ve Středozemí a stát se smrtelnou.

Arwen nosila úchvatný náhrdelník - Večernici (Evenstar). Arwen jej věnovalak Aragornovi, jako důkaz lásky.


Náhrdelník zaujal jistě každou ženu, včetně mě. Proto jsem si tento úžasný náhrdelník ve stříbrné barvě, který je ozdobený průhlednými kamínky, koupila. Od premiéry filmu Pán Prstenů utekla spousta času, ale je to nesmrtelná legenda



Náhrdelník jsem si koupila z bižuterního kovu, řetízek je dlouhý cm 45 + 5 cm prodlužovací řetízek. Řetízek je jemný, krouceného vzhledu. Přívěšek je velký 5 x 3 cm.

Na krku vypadá opravdu nádherně, na slunci se úžasně leskne.

Ani jsem nečekala, že replika filmového náhrdelníku může být tak krásná a elegantní. Moc mě tento výrobek potěšil a nákupu rozhodně nelituji :)

1 komentář:

  1. Přívěšek s řetízkem vlastním již delší dobu, nošení ani neopatrnost s vodou mu neublížilo, není zčernalý a překvapivě ani odřený, kamínky stále perfektně drží, nákupu rozhodně nelituji :)

    OdpovědětVymazat