neděle 4. ledna 2015

Antistresové kuličky

Milovníci seriálu Červený trpaslík jistě znají epizodu - Rimmerosvět, kde Kryton zjistí, že Rimmer musí zahájit relaxační program jinak se nevyhne elektronické výduti a zemře. Kryton dá Rimmerovi dvě čínské koule, které má mačkat pokaždé, kdy se bude cítit ve stresu. A o něco později, kde je Rimmer o 600 let později nalezen na planetě ve vězení v koutě, zakrytý dekou a po dlani kutálí prstem dvě malé kuličky.

A jelikož byly Vánoce a všude bylo plno stresu, proč se se stresem nepoprat jako Rimmer? Proto jsem si tuto antistresovou pomůcku pořídila též a ráda bych ses vámi  podělila o své dojmy.

Na internetu jsem nalezla hned několik variant těchto koulí od čistě stříbrných po různě barevné kombinace,  od velkých po malé.


Léčebné a relaxační účinky těchto koulí byly objeveny v Číně již ve 14. století. Jsou vhodné pro meditační a uklidňující cvičení. A jak se vlastně používají? Stačí koule jemně otáčet v dlani, zbavíte tak tělo vnitřního napětí a stresu


Já si zvolila variantu menších stříbrných koulí, které mohu mít v kabelce a moci je tak použít kdykoliv a kdekoliv. 

Objednala jsem je z internetu -  postovnezdarma.cz. Byla jsem překvapená rychlostí, do Vánoc už chybělo jen něco málo přes týden a i tak, přišly velice rychle, za 3 dny jsem měla zásilku v ruce.


Kuličky jsou originálně zabalené v pevné krabičce (5 x 1,6 x 3,4 cm), zavázané na mašličku, krásnou černou stužkou. 






Každá koule je ve velikosti asi 3 cm. Na dotek jsou velmi příjemné, hladké. 

Oproti velkým koulím se s nimi manipuluje velmi dobře.






Po chvíli používání se člověk opravdu dokáže uklidnit a odpoutat od věcí, které jej tíží. Ale 600 let jako Rimmer bych asi jen díky koulím nezvládla :D 

Pokud se chcete zbavit stresu nebo jen tak odpočívat, mohu vám tento výrobek vřele doporučit. 





Více informací zde: Magnetické antistresové kuličky

Žádné komentáře:

Okomentovat