čtvrtek 27. listopadu 2014

Elegantní náhrdelník s kulatým kamínkem

Dnes mi přišel nádherný elegantní náhrdelník s kulatým kamínkem ve fialové barvě. Ráda bych se s vámi o tuto radost podělila :)





Elegantní náhrdelník s kulatým kamínkem jsem objednala opět u své oblíbené společnosti - postovnezdarma.cz . Zboží jsem obdržela 2 dny po objednání, dobře zabalené proti poškození.


Již na první pohled mě náhrdelník okouzlil. Nejen že je naprostou klasikou, ale opravdu nádherně se leskne.


Je možné volit z 5 barevných variant kamínku - černá, fialová, červená, zelená a bílá.







Ač jsou všechny přívěšky krásné, já si vybrala jednu z mých oblíbených barev a to - fialovou.



Délka řetízku je 44 cm + se dá prodloužit o další 4 cm. Průměr přívěšku je 1,7 cm.


Náhrdelník je lehounký. Řetízek je v hladkém stylu v krásné zářivě stříbrné barvě. Zavírání řetízku je pevné, takže nemusíte mít strach ze ztráty. Délka je vyhovující, možnost prodloužení je výhodou.








Díky své jednoduchosti, je náhrdelník vhodný k více stylům oblečení. Nemusíte se tedy obávat využití.


S kvalitou a propracováním náhrdelníku jsem spokojena. Řetízek je příjemně hladký a přívěšek krásně broušený s překrásnými odlesky. Rozměry přívěšku jsou vkusné, decentní a elegantní. Proto je moje hodnocení stoprocentně pozitivní a nákup doporučuji.


Jistě se bude líbit i vám :)







1 komentář:

  1. Obávala jsem se odření zadní části kamínku, odřený ovšem není ani po tak dlouhé době. Nosím jej poměrně často a nejsou ani známky zčernání. Kamínek se stále hezky leskne. Velmi dobrá volba :) lituji jen toho, že jsem si nekoupila více barev na střídání.

    OdpovědětVymazat