středa 5. listopadu 2014

Obal na obuv

Přenášet boty v igelitové tašce je sice řešení, ale ne moc dobré, proto jsem se rozhodla, pořídit si obal na boty.

Dlouho jsem hledala a nenacházela nic co by mě opravdu zaujalo, většina mnou nalezených obalů, byla spíš jen jakýmsi sáčkem, který stáhnete provázkem, ale to mi nepřišlo příliš praktické, případně nemělo ani držátko, což by přenos moc neusnadnilo. Ceny též nebyly moc přijatelné. Až jsem našla krásný sportovní obal v mém oblíbeném obchodě http://postovnezdarma.cz/


Obal mě zaujal nejen svou cenou a krásnou modrou barvou, ale i svou praktičností. Boty se vejdou bez problémů (rozměry - 35 x 16 x 17,5 cm). Obal je uzavíratelný na zip z jedné části je dokonce i větratelná síťka a a krátké držátko pro snadnější přenos. Obal je navíc vyroben z polyesteru, takže se dá při znečištění snadno očistit. Obal je určen pro jeden pár bot. Prázdné pouzdro nezabere mnoho místa, lze ho tedy i velice snadno uložit.





Zboží mi přišlo poštou v naprostém pořádku, bylo uloženo v obálce s bublinkovou folií. Rychlost doručení mě mile překvapila, za dva dny jsem již měla svou zásilku doma.


Takže pokud budete shánět nějaký obal mohu tento doporučit :)

Více informací zde: Cestovní obal na obuv


Žádné komentáře:

Okomentovat