úterý 18. listopadu 2014

Náhrdelník s přívěskem ve tvaru sovy

Vzor sovy je v současnosti trendem. Setkáváme se s ním prakticky všude - na špercích, oblečení, kuchyňských či zahradních potřebách, ... I já tomuto trendu podlehla, proto bych vám dnes ráda předvedla náhrdelník s přívěškem sovy.




Tento nádherný náhrdelník s přívěškem ve tvaru sovy se mi zalíbil na první pohled. Je vyroben z bižuterního kovu, ozdobený broušenými kamínky. Kamínky jsou drobnější a v různých barvách.


Rozměry přívěšku sovy jsou 4,1 x 5,7 cm, délka náhrdelníku je 37,5 cm. Přívěšek je sice větší, ale lehký, na krku ho nebudete ani cítit.


Náhrdelník má pevnou délku, takže se nemusíte bát, že by se vám náhrdelník rozepnul. Řetízek tvoří jemná očka. Ovšem přívěšek nemusíte nosit jen takto, řetízek lze vyměnit za jiný případně jej můžete zavěsit i na kožený proužek.







Díky vícebarevným kamínkům jej můžete použít, jako módní doplněk k různě barevnému oblečení. Je vhodný i k více typům oblečení, takže se nemusíte nijak omezovat.


Tento náhrdelník jsem si objednala v nákupní galerii http://postovnezdarma.cz/. Ač se již blíží Vánoce, tak i přesto jsem obdržela náhrdelník velice rychle, což mě potěšilo. Náhrdelník byl obalen bublinkovou folií, takže nedošlo ani k poškození po cestě.


S náhrdelníkem jsem velice spokojena a nosím jej velmi často. Tento styl se mi velice líbí :) Mohu vám jej doporučit.







Více informací zde: Náhrdelník s přívěskem ve tvaru sovy zdobený barevnými kamínky

1 komentář:

  1. Upřímně jsem se bála, že vypadají kamínky a řetízek se ošoupe. Byla jsem velmi mile překvapena, když je do dnes náhrdelník v dobré kondici,kamínky drží perfektně :)

    OdpovědětVymazat