neděle 1. února 2015

Krém na ruce vanilka a citron

Ani letos na mé narozeniny Yves Rocher nezapomněl a daroval mi báječný dárek - hydratační krém na ruce vanilka a citron. Proto jsem měla příležitost vyzkoušet tento zajímavý krém.


Yves Rocher je světová kosmetická firma, založená v roce 1958 francouzským podnikatelem Yves Rocherem ve městě La Gacilly. Společnost působí na 5 kontinentech, v 88 zemích světa.

Základem každého kosmetického výrobkuje rostlinné složení, vlastní botanická zahrada  Jardin botanique Yves Rocher de la Gacilly (volně přístupná veřejnosti bez vstupného) čítá na 1100 druhů rostlin, ze kterých jsou moderními metodami získávány nové výtažky.

Ambicí společnosti bylo zpřístupnit kosmetiku ženám po celém světě.


Stejně jako obličej, tak ruce potřebují péči. Je třeba je hydratovat. Tento krém s vanilkou a citronem je lehký a příjemný na pokožku. Hydratuje dlouhou dobu. Po aplikaci nezůstává mastná pokožka, Krém mě opravdu nadchl. Nádherně voní a ruce jsou po použití nádherně jemné. Vůně je to opravdu originální. Ze začátku mi přišla zvláštní a asi bych si ho nekoupila, ale když jsem získala možnost jej vyzkoušet, nadchlo mě to. Obal je jednoduchý, ovšem v jednoduchosti je krása. Tuba má odklápěcí víčko, což považuji za plus, protože se dobře otevírá. Balení 30 ml krému je velice praktický, protože se snadno vejde do kabelky a mohu jej mít po ruce a kdykoliv jej použít, navíc je potřeba pouze malé množství krému.


Tento krém hodnotím velice kladně a mohu vám jej vřele doporučit.


Žádné komentáře:

Okomentovat