neděle 8. února 2015

Organizér na kosmetiku z netkané textílie

Snad každá že na se chce líbit a spousta žen za tímto účelem nakupuje spoustu kosmetiky. Ale co s kosmetikou dál? Někam položit? Nebo postavit? Něco najít je pak velmi těžké, proto jsem si pořídila organizér na kosmetiku a dnes vám jej představím :)


Mnou vybraný organizér je opět z mé oblíbené nákupní galerie postovnezdarma.cz a ani tentokrát jsem nebyla zklamána, protože organizér, ač zasílán ze zahraničí mi přišel po týdnu, krásně zabalený v bublinkové obálce, takže se ani nepoškodil. 

Je vyrobený z netkané textílie a je lehký a snadno omyvatelný. Není moc velký, ale jak sami můžete vidět na fotografiích, dekorativní kosmetiky se tam vejde spousta :) Rozměry jsou 20 x 10 x 10 cm.

Na dno se vkládá tvrdší část, díky které se krásně organizér přenáší. Pokud jen ovšem chcete složit, není to vůbec těžké, opět dno vyndáte a složíte, nezabere pak skoro vůbec žádné místo, což je oproti plastovým výrobkům velkou výhodou.

Já jej využila na dekorativní kosmetiku, protože mi přijde, že když je někde jen tak vyskládaná, tak se těžko něco hledá a přenášet k zrcadlu několik věcí mi nevyhovuje. Takto vezmu organizér a vyndavám to, co zrovna potřebuji. Vše mám hezky po ruce. 



Organizér je vlastně jedna velká kapsa a po straně jsou 4 malé kapsičky a 2 přezky, do kterých se pohodlně vejde i štětec na pudr.


Z organizéru jsem naprosto unešena, protože se do něj vešlo prakticky vše od rtěnek, lesků, korektorů, řasenek, stínů, tužek na oči,.. prostě všechna možná dekorativní kosmetika :) Na fotce je toto velké množství vidět, nejsem žádný troškař :) 

Ovšem nemusíte jej využít jen na dekorativní kosmetiku, vejde se vám tam pohodlně i spousta jiné kosmetiky - krémy na ruce, pleťové vody, pleťové krémy, ... A jistě najdete využití i pro jiné věci než jen kosmetické.

Takže pokud budete chtít mít i vy svoji kosmetiku hezky a prakticky uloženou, doporučuji takovýto organizér pořídit, budete jistě spokojeni jako já ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat