středa 7. prosince 2016

Nudíte se ? Kupte si medvídka mývala nebo kuchyňskou linku od ORESI

Příspěvek od čtenářky blogu:

Nudíte se ? Kupte si medvídka mývala nebo kuchyňskou linku od ORESI


Na stará kolena jsem si vzpomněla novou kuchyňskou linku koupit,
Kuchyňské studio ORESI bylo můj favorit.
Dceru na pomoc jsem si vzala,
pak už jsem si jen vybírala.
Paní  co prodává kuchyně velice milá byla,
všechno na světě by nám slíbila.
Dřez se sítkem jsem si vybrala,
paní říkala,že jsem dobře udělala.
Že ho doma také má,
je s ním moc spokojená.
Tak jakou digestoř by jste chtěla ?
To jsem opravdu nevěděla.
Také zásuvky s pojezdy máme,
ty vám klidně také dáme.
Zásuvky s pojezdy opravdu nepotřebuji,obyčejné mě stačí,
ty budu mít opravdu  radši.
Potřebovala bych skříňku s dvěma zásuvkami,kam bych pivo dávala,
paní mi skříňku se zásuvkou přímo na lahve ukazovala.
Nadšená jsem ze skříňky byla,
tuhle skříňku bych moc chtěla.
Pak jsme se domluvili,že udělá návrh kuchyně a my za týden přijedeme,
obrázek kuchyně si potom odvezeme.
Při další návštěvě už paní  návrh připravený měla,
řekla jsem jí,že jsem  si to s digestoří rozmyslela.
Ochotně mi výsuvnou digestoř ukázala,
řekla jsem jí,že tuhle jsem si vybrala.
Pak přijel  pán linku vyměřit,
musel v plánech něco upravit.
Smlouvu jsme pak  podepsali
až přivezou kuchyňskou linku jsme čekali.
Linku přivezli,ale dřez se špunty byl,
ten se mi opravdu nelíbil.
Zádový panel taky jiný poslali,
ale nám se líbil,tak jsme si ho nechali.
A digestoř také nebyla výsuvná,
přiznám se,že jsem byla hodně naštvaná.
Paní do prodejny jsme ihned volali,
dřez a digestoř jsme reklamovali.
Paní ochotná byla,
vše  bez problémů nám vyměnila.
Pak přijeli truhláři , linku ani montovat  nezačali,
zjistili,že prstence ani hranu nedodali.
" Nemáme prstence, nemůžeme montovat !
Tak se tu mějte" , začali se pakovat.
To nemyslíte vážně,dovolenou jsem si zbytečně vzal,
to bych se na to podíval.
Hodně to manžela rozčílilo,
hned volal ORESI studio.
Tuhle firmu příště už nechceme ,
tak dobře,jinou vám tam tedy pošleme.
Chlapci přijeli,hodní a šikovní byli,
malér se špatným zaměřením napravili a linku o kousek nastavili.
Že 7 cm chybí,
tomu se chlapci trochu diví.
Sice jsem z toho moc nadšená nebyla,
ale nakonec jsem s tím souhlasila.
Představa,že další měsíc nebudu mít linku,
váhala jsem jenom chvilku.
Korunka trošku nerovná je,
nevadí,to se reklamuje.
Pak prkénko ,jedno,druhé,třetí..... do skříňky  nepasuje,
po straně centimetr chybí,vpředu centimetr přečuhuje - nevadí,to se také reklamuje.
Jé,digestoř je o 10 cm širší,
reklamujeme,ať dodají menší..
Na dvě zásuvky madla nepasují,
s tím se na ORESI také popasují.
Na jedněch dvířkách je bublina a jedny dvířka chybí,
to ať se ORESI už stydí !!!
Těsnící lišta je o centimetr kratší,
nevadí,objednáme delší.
Pak už  si chlapci věci balí,
manželovi protokol  předávají.
A pak už rychle odjíždí,
jestli si někdo všimne,že jedny dvířka chybí přemýšlí.
Věřte,že my jsme to hned poznali,
proto jsme vám hned volali.
Všechno v protokolu máte,
až se to vyreklamuje,my to do pořádku dáme.
Zásuvky jsem si vyzkoušela,
pojezdy ,že mají jsem zjistila.
Když jsem se na to paní v ORESI zeptala,
jiné,že neměli mě odpověděla.
A zásuvku na pivo ,že mám si myslíte,
že ne,to se asi divíte.
Proč nemám zásuvku se také paní ptám,
že by se tam nevešla se dovídám.
Hlavně,že cedulku ORESI nám na linku přilepili,
nejraději bychom jí hned odlepili.
Máme vztek,že jsme tak hloupě naletěli
a kuchyňskou linku u ORESI  zakoupili.
Že nemáte stejná madla,to nevadí,
tyhle vám je nahradí.
Že jste si žádná nevybrali,to nás nezajímá,
že už pláču vztekem nikoho nedojímá.
Tak po internetu brouzdáme, podobná madla hledáme.
Až vy si budete svoji kuchyň vybírat,
ujistěte se,jestli vám na všechny skříňky budou madla pasovat.
Myslela jsem ,že mi jiná madla dají,
které na všechny skříňky a zásuvky pasují.
Tak na dvou zásuvkách úplně jiná madla mám,
s tím opravdu nic nenadělám.
My jsme velikou chybu udělali,
že jsme si před podepsáním smlouvy VŠE POŘÁDNĚ NEZKONTROLOVALI.
Tak,jak to vypadá,marně se ptáme-
my na reklamaci měsíc máme.
Pak už jsme se pořádně naštvali,
manažera ORESI jsme volali.
Paní,co svámi jednala je mladá,nezkušená,moc se za ní omlouvám,
já se na to sám podívám !!!
Konečně snad už kuchyňskou linku hotovou budeme mít,
teď se snad už něco bude dít.
Za dvou měsíční čekání jsme slevu  na manažerovi chtěli,
že na to nemáme nárok jsme se dozvěděli.
Vařit v kuchyni můžete,
tak proboha co po nás pořád chcete.
Když si přečtete pořádně jejich smlouvičku,
mají vše ošetřené na jedničku.
Digestoř 50 cm nemáme,
tu vám taky nedáme.
Když si jí někde seženete
my vám jí zadarmo namontujeme.
Že je zákazník nespokojený ? Kompenzaci pro něho máme,
mixer mu za to rádi dáme.
Konečně, truhlář zavolal,
že by to v únoru dodělal.
Nakonec ale hodný byl,
že přijede v pátek nám přislíbil.
Manžel si třetí den dovolené kvůli ORESI vzal,
marně však na truhláře čekal.
Pak ale pán zavolal,
že si autíčko porouchal.
Ale moc hodný byl,
že přijede v sobotu si s manželem domluvil.
Nová dvířka namontoval,
prkénka,která nepasovala do skříněk zařezal.
Pak zjistil,že na nové korunce odfouklá folie je,
tak se to opět reklamuje.
Místo 2metrů těsnící lišty jen 1 m 40 cm poslali,
nad tím jsme se už nepozastavovali.
Tak zase marně čekáme,
myslíte si,že do vánoc se hotové kuchyně dočkáme ?
Manžel vzít si další dovolenou už odmítá,
že to je zbytečné už namítá.
Už jsme hodně peněz provolali
a hodně emailů už poslali.
Ale stále kuchyňskou linku nemáme,
už to pomalu vzdáváme.
Náš zákazník ,náš pán,to už dávno neplatí,
hlavně,že kuchyň zákazník zaplatí.

Žádné komentáře:

Okomentovat