sobota 21. ledna 2017

Krásné uzlové náušnice ve stříbrné barvě

Před nějakám časem jsem se rozhodla pořídit si další náušnice a narazila jsem na úžasné náušnice ve tvaru uzlu.



Vlastním velké množství náušnic, ale většina je s kamínky, proto jsem nyní volila trochu jiný styl, který je poněkud decentnější.


Na těchto náušnicích se mi líbí, že se dají volit k více možným událostem a hodí se jak ke společenskému oblečení tak volně třeba k jeansům. Jsou ve stříbrné barvě, takže není třeba přemýšlet nad volbou barev oblečení, hodí se ke všem možným barvám.


Náušnice jsou vyrobeny z bižuterního kovu a jsou velké asi 1 cm. Náušnice se uzavírají puzetkou, která je také z bižiterního kovu. Zavírání náušnic sice vyžaduje trochu více síly, na druhou stranu zas drží dobře zavřené a není třeba se obávat ztráty.



Náušnice nejsou výrazně lesklé I přesto se na slunci krásně lesknou. Jsou v uchu trochu těžší, ale lehce si zvyknete. Během chvilky je ani necítíte a dobře se nosí. Nemají žádné hrany, takže při sundavání oblečení nehrozí, že si vytáhnete nějakou nitku.


S náušnicemi jsem velmi spokojena, nosím je moc ráda. Nejsou nejsou příliš malé, taže se dají nosit i k dlouhým volným vlasům a krásně vzniknou. Opět z mé oblíbení stránky postovnezdarma


Více info o náušnicích naleznete zde: Uzlové náušnice


Odkaz na super stojan na náušnice zde: Stojan na náušnice

1 komentář:

  1. Ahoj, náušnice jsou opravdu moc krásné, ale já preferuji spíše šperky z chirurgické oceli. Pokud jsou z jiného materiálu, tak to nedělá moc dobře mým uším a občas dokonce začnou hnisat, což není nikterak příjemné. Nevíš, zda se náhodou dají sehnat takové, které by se vyráběli právě z chirurgické oceli ? Díky :)

    OdpovědětVymazat