čtvrtek 26. května 2016

Samolepky kočiček na vypínače

Po delší odmlce, kterou způsobily zdravotní potíže se k vám opět vracím, abych vám mohla ukázat opět nějaký hezký výrobek :) Před nějakou dobou jsem vám ukázala jak oživit bílé, nudné zdi, DIY hodinami a dnes bych ráda navázala a ukázala vám oživení vypínačů.





Vypínače se dělají sice v různých barvách a tvarech, ale ať tak či onak, nejsou nijak zvlášť zajímavé, účel dokážou plnit, ale nijak zvlášť nenadchnou. Já se toto rozhodla změnit a hledala jsem způsob oživení.

Na stránkách postovnezdarma.cz jsem objevila samolepky, kočiček. Samolepky by šly ovšem využít i jinak, v podstatě je lze nalepit kamkoliv.


Samolepky byly doručeny v obálce, nepoškozené. Trochu jsem se obávala, že přijdou pomačkané, proto mě velmi potěšilo, že byly doručeny v pořádku.

Na archu bylo umístěno několik různě tvarovaných kočiček s doplňky (nalezneme zde například spojení kočky s myší, rybičkou v akváriu či vařené ryby na talíři, ale i  kočičku lovící motýlka či jen tak odpočívající kočku). Samolepky jsou vyrobeny z PVC v černé barvě. Rozměry jsou různé (od 1,2 cm po 8,5 cm). Konkrétní rozměry můžete najít na obrázku níže.
Výhodou černé barvy je, že se hodí prakticky k jakékoliv barvě (jen na černé by nebyla vidět moc dobře :D), proto vyniknou na jakékoliv malbě. Já umisťovala na bílou zeď a vynikly perfektně. Talíř s vařenou rybu jsem nalepila na vypínač.



Aplikace byla velmi jednoduchá a samolepky drží výborně. Díky zpracování je možné je nalepit jakkoliv, já zvolila téměř identické rozložení jako na obrázku. Samolepky postačilo jednoduše sloupnout z archu a nalepit na vybrané místo ve zvolené poloze. Nejvíce mě zaujala kočička lovící motýlka a malá myška, ta je naprosto perfektní :) Nalepená samolepka na vypínači drží dobře, na dotek nijak nepřekáží.












































Samolepky ocení především milovníci koček, ale věřím, že je ocení i ostatní. Jsou velmi hezky zpracované a vypínače nádherně oživí. Výrobek mě velmi zaujal a jsem ráda, že jsem zvolila právě tyto samolepky.

Více informací o produktu můžete nalézt zde: Samolepky kočiček na vypínače

Žádné komentáře:

Okomentovat