neděle 17. srpna 2014

Sada pro vytváření náramků z gumiček – LOOM KIT

Tak jak jsem se nadchla pro myšlenku vytváření náramků z gumiček, tak jsem si nakonec objednala sadu pro vytváření náramků z nákupní galerie http://postovnezdarma.cz/. Na to, že mi sadu posílali ze zahraničí, jsem byla překvapena, jak rychle jsem zboží obdržela. 

Balení obsahuje: 1ks stav, 1 ks háček, 600 ks barevných gumiček (mix různých barev – žlutá, růžová, červená, fialová, bílá, černá, modrá, zelená a zářivá zeleno-žlutá), 25 ks plastových klipů – S. Stav je velký (25,5 x 4 x 3,5 cm), takže se na něm pracuje moc dobře. Stav se dá rozložit dle potřeby (1 – 3 řady). Manipulace je jednoduchá. Háček je sice plastový, ale neohýbá se a je malý, takže není problém jej protahovat očky, ale dostatečně velký na to, aby gumička nesklouzávala.

Balení obsahuje i návod, ale já použila návody, které jsem našla na www.youtube.com. Dá se jich tam najít velké množství, v angličtině a němčině, ale zvuk není potřeba, stačí jen sledovat, jak náramek vyrobit. Návod lze pochopit snadno a rychle (naleznete i české návody, ale tak velký výběr není).

Na svůj první pokus jsem si vybrala relativně složitý náramek, nebo mě to aspoň tak přišlo, protože mi nějakou chvilku trvalo, než moje ruce zjistily jak přesně s háčkem a gumičkami manipulovat, ale pak už to šlo samo. Výsledkem byl pevný růžovo-bílý kroucený náramek.

Výroba není složitá a já tomuto trendu podlehla. Seděla jsem se stavem celou sobotu a vytvářela náramky. Chvíli jsem si připadala, jako Popelka než jsem vytřídila barvy, proto bych příště koupila i gumičky různých barev, abych jich měla dostatek a nemusela třídit barvy, protože na můj náramek jsem potřebovala ještě gumičky černé barvy a ty v balení byly jen 4 ks, ale to nevadí, náramek je i tak moc hezký. Dokonce už jsem sklidila úspěchy a byla pochválena, že vypadají moc hezky. Jeden je už dokonce na ruce mé sestry.


















 
Pokud máte někdo strach, jako jsem měla já, že náramek na ruce nesnese, že to bude divné, tak věřte, že není. Naopak je to velice příjemné, protože náramky jsou měkké.

A jak se náramky vytvářejí? Jednoduše nasazujete gumičky různých barev na stav, přetahujete háčkem, postupujete tak, dokud není náramek dostatečně dlouhý (je třeba počítat se zakončením a klipem, který ještě náramek prodlouží!!!) a poté konce spojit klipem. 


Vše lze zakoupit i samostatně. Byla jsem překvapena kolik, je druhů gumiček na trhu – barevné, dvoubarevné, metalické, s třpytkami, korálkové, leopardí…. Klipy jsou v provedení S a C. Stavy se liší ve velikosti. A cena je více než optimistická.

Svého výběru rozhodně nelituji, naopak jej ještě trošku vylepším a dokoupím gumičky, abych s výrobou mohla pokračovat, protože z gumiček se nedělají jen náramky, ale i originální nákotníky, gumičky do vlasů, pásky, čelenky, přívěšky, dekorativní předměty (od trendy knírků, přes květinky, po zvířátka) a dokonce i šaty či obal na telefon. Prostě - nápadům se meze nekladou a jistě naleznete další a další využití :)







Produkt: Sada pro vytváření náramků z gumiček
Cena: 299 Kč (v akci 169 Kč)

více informací zde



Žádné komentáře:

Okomentovat