pondělí 23. června 2014

Four seasons vápník na nehty


Každou z nás někdy trápí poškozené nehty. Ať už jsou tenké či se třepí, vždy je to nepříjemné. Délka nehtů je pak omezena a my, ač chceme dlouhé, krásné nehty, si je nemůžeme dopřát. Na trhu existuje spousta přípravků, které pomáhají zlepšit kvalitu nehtů - tabletky z lékárny na posílení nehtů, laky podporující růst, zábaly na posílení nehtů, různé kúry co obsahují to či ono, co nám má pomoci. Tento problém řeší spousta žen a rad je tolik, že už nikdo neví, co opravdu může pomoci.


Já mám již od dětství problém s nehty. Vždy jsem měla nehty slabé, lámaly se a třepily. Svůj problém jsem se rozhodla řešit umělými nehty, ale to mi po pár letech nepřišlo jako úplně nejlepší řešení. Nehty sice vypadaly hezky, ale jak gel (později akryl) odrůstal, nevypadalo to moc hezky a chodit na doplnění každé 2 týdny, bylo dost finančně náročné, takže jsem se rozhodla jít jinou cestou.

Hledala jsem všechny možné i nemožné rady a zkoušela, co se dalo. Změnit stravu? Ano možná to pomůže, ale nenapraví to škody hned a úplně. Posilovací laky? Ty nepomohly vůbec, nebo alespoň já rozdíl nepoznala. Kúry efekt měly, ale ne dlouhodobější. Jednou mi, ale kamarádka doporučila Nail Calcium nebo-li - vápník na nehty, který seženete v lékárně. Tak tento produkt mě opravdu nadchl. Nehty se netřepily a zpevňovaly se, ze začátku je potřeba jej používat pravidelně. Oproti posilujícím lakům nepotřebujete odlakovač, který nehty vysušuje a nadělá na vašich nehtech paseku. Vápník na nehty se postupně umývá, takže i sami uvidíte, že je potřeba dát další vrstvu. Někdo dává rovnou dvě vrstvy, mně se to neosvědčilo, za sebe říkám, raději jednu a pravidelně aplikovat. Použití je jednoduché – používáte jako lak na nehty, jen nehty potřete a vyčkáte, až zaschne. Zasychá rychle. Sice nevoní jako jiné kúry, ale ani nezapáchá. Všem vřele doporučuji.


Výrobce: Cedro Sole s.r.o.
Produkt: Four seasons vápník na nehty
Cena: cca 50Kč

1 komentář:

  1. Do dnešního dne jsem nenašla lepší přípravek na nehty. Kvalita vysoká cena nízká, skvělá kombinace :) Na tento přípravek nedám dopustit, kombinace skleněných pilníků a této výživy dělá nehty zdravé, pevné a krásné.

    OdpovědětVymazat