sobota 21. června 2014

AVON - barva na vlasy

Dnes bych se s vámi ráda podělila o zkušenosti s barvou na vlasy od společnosti Avon. Musím se přiznat, že jsem byla ze začátku poněkud skeptická, po otevření krabičky překvapená a po použití nadšená.


Není snad nikdo, kdo by neznal společnost Avon, ať už z doslechu, z vlastních zkušeností, nebo z filmu - Střihoruký Edward, kde Peggy právě díky již zmíněné kosmetiké značce poznala Edwarda.

Kosmetiku Avon znám již dlouhá léta a proto mě překvapilo, když přišli s nabídkou barev na vlasy. Z počátku jsem se bála. I když jsem nikdy neměla s jinými výrobky sebemenší problém, přeci jen barva je už trošku rizikovější na snášenlivost. Mám zkušenost s jinými značkami i s barvením u kadeřnice, ale barva Avon je trošku jiná než ostatní. Já jsem zvolila odstín 6.7 čokoládová. Po otevření krabičky jsem se trochu vylekala, když jsem nenašla rukavice, ale stačilo otevřít návod a rukavice byly na světě.


A jak se tedy s touto barvou pracuje. Samozřejmostí je, že si nemyjeme vlasy 24 hodin před použitím barvy. Následně použijeme  sáček č. 1, který obsahuje péči před barvením vlasů. Jen ji jednoduše vetřeme do suchých vlasů, neomýváme a pokračujeme druhým krokem, což je příprava barvy. Obsah lahvičky označené 2A smícháme s obsahem tuby označenou 2B. Uzavřeme, protřepeme, odšroubujeme uzávěr a můžeme začít s aplikací. Aplikace je velmi snadná, jen hřebenem vlasy rozdělujeme asi po 0,5 cm a aplikujeme barvu, poté ji vmasírujeme a necháme působit 10-30 minut, dle barvené části a potřeby. Tento způsob aplikace je šikovný také v tom, že nepotřebujeme nějaké misky či štětce, ovšem je možné smíchání i v misce a aplikace štětcem, to je už pak jen na vás.  Po uplynutí této doby přidáme malé množství teplé vody do vlasů a promasírujeme. Poté důkladně oplachujeme, dokud voda není čistá. Následuje sáček č. 4, která obsahuje závěrečnou péči pro barvené vlasy, kterou naneseme a necháme působit 2 minuty. Poté opláchneme.


Tato barva mě opravdu nadchla a mohu ji doporučit, krásně kryje, aplikace je jednoduchá a vlasy jsou nádherné, hedvábné. Jediné co mi maličko vadilo bylo to, že při vymývání mi vlasy šly trošku do rezava.

Výrobce: Avon
Produkt: Permanentní krémová barva na vlasy
Cena: 180Kč - v akci 139Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat