středa 2. července 2014

Tangle Teezer

Tangle Teezer není sice žádnou novinkou, ale já jsem jím byla natolik uchvácena, že jsem se rozhodla o něm napsat, aby i ti co jej neznají, měli možnost se dozvědět, jak šikovná věcička to je.


Tangle Teezer [tengl týzr] je profesionální kartáč, který je určený na rozčesávání vlasů. Vytvořil jej kolorista celebrit Shaun P., který svým výtvorem ohromil celý kadeřnický průmysl a to prakticky ze dne na den. Je doporučován předními vlasovými stylisty a získal nespočet cen. Je dokonce k dostání v těch nejlepších kadeřnických salonech po celém světě.

Tangle Teezer padne perfektně do každé ruky a během chvíle jemně a bez namáhání rozčeše i ty nejzacuchanější vlasy, ať už  suché, tak mokré! Zabraňuje lámání a třepení vlasů a obnovuje jejich přirozenou pružnost a lesk. Je vhodný dokonce i pro prodloužené a dětské vlasy. Funguje jako žádný jiný kartáč nebo hřeben. Jeho štětiny jsou speciálně rozvrhnuté a mají ojedinělou schopnost ohnout se nad zacuchaným místem. Štětiny, které jsou umístěny blízko u sebe, pomáhají uhlazovat vnější vrstvu vlasové kutikuly.
 
Dá se koupit téměř všude, nemusíte již chodit jen do kadeřnických potřeb, ale jednoduše zakoupíte i na internetu. Ovšem pozor na padělky - štětiny originálního Tangle Teezeru se po jeho použití vrátí do své původní pozice, zatímco padělky jsou často vyráběny z nekvalitního plastu. Mohou tak být tvrdé a ostré na dotek a po česání se již nevrátí se do své původní polohy. Padělané kartáče jsou často baleny do celofánových nebo plastových sáčků ještě předtím, než jsou umístěny do značkové plastové krabičky. To nikdy v originálním balení nenajdete.

Tangle Teezer se prodává v několika provedeních (možno zvolit i několik druhů barev):




vhodný i do vody (vana, bazén, moře,...) --->









 <---- praktické uzavření, vhodné do kabelky






                                                                   ---->
(nejen) dětská varianta s úložným prostorem
 na gumičky a sponky                                







Někdo by mohl namítat, že je drahý a ano není nejlevnější, ale pokud máte jemné, delší vlasy, jako mám třeba já, víte, jak dokáže být česání nepříjemné. Vyzkoušela jsem spoustu kartáčů, poznala jsem dobré i horší, ale Tangle Teezer, je pro mě jako malý zázrak. Vlasy bez problému rozčešu, i když jsou mokré. Vlasy jsou viditelně lesklejší. Mohu doporučit :)

Produkt: Tangle Teezer
Cena: 190-330 Kč

3 komentáře:

  1. Tangle mám taky, je to skvělý hřeben a na moje extrémně husté vlasy, kdy pro mě bylo česání třeba na půl hodiny, je teď sotva pět minut ani ne a vlasy mám hladké a lesklé bez uzlíků a rozčesané pořádně a bez bolesti, je perfektní i na česání paruky! Netahá jí vlasy a i ta paruka se pak krásně leskne a je hladká, bohužel syntetické vlákno je syntetické vlákno a tak i po rozčesání tangledem u konečků paruky zůstávají uzlíky. Na živé vlasy je ale perfektní a v životě už se nebudu česat jiným hřebenem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, tenhle kartáč je prostě dokonalý, také bych již neměnila ;)

      Vymazat
  2. I po velmi dlouhé době a denním užívání je stále jako nový. Koupě byla velmi dobrá volba. Cena byla sice vyšší, ale ani na vteřinu jsem této koupě nelitovala. Všem doporučuji, při česání je to jako malý ráj pro vlasy :)

    OdpovědětVymazat